11:35 - سرپرست مدیریت بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران،
تقویت نظارت و پاسخگویی در سازمان جهاد کشاورزی مازندران با اجرای برنامههای بازرسی و ارزیابی عملکرد

بابک مؤمنی
ساری، بلوار آزادی، جنب پارک آفتاب،ساختمان شماره یک (ساختمان شهید احمد امین طبرسی)
روزهای ملاقات حضوری : ساعت 9 صبح تا 12 ظهر سه شنبه هر هفته با تعیین وقت قبلی
ایمیل :
babak1172@gmail.com
11:35 - سرپرست مدیریت بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران،
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران، قاسمعلی اکبرپور روشن، سرپرست مدیریت بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات این سازمان، از اجرای برنامههای جامع برای نظارت بر عملکرد واحدها، کشف مفاسد اداری و بهبود پاسخگویی به شکایات مردمی خبر داد. وی با اشاره به تهیه و تنظیم برنامههای بازرسی دورهای و موردی از واحدهای شهرستانی و استانی، گفت: این اقدامات با هدف مطابقت عملکرد و فعالیتهای واحدها با قوانین، مقررات، اهداف و دستورالعملهای اجرایی انجام شده است.
روشن با تاکید بر بازرسی از عملکرد مدیران و کارکنان و نظم سیستم اداری، افزود: تهیه گزارشات بازرسی در فواصل ماهانه، ششماهه و سالانه برای اطلاع ریاست سازمان از عملکرد واحدهای زیرمجموعه، از اولویتهای اصلی ماست. همچنین، همکاری با سازمان بازرسی مازندران و کشف مفاسد اداری از طریق بازرسیهای آشکار و پنهان، به طور مستمر در حال انجام است.
وی با اشاره به انجام بازرسی موردی حسب دستور از مقامات مافوق، اظهار داشت: همکاری در تهیه و تدوین معیارها و شاخصهای عمومی و اختصاصی ارزیابی عملکرد سازمان جهاد کشاورزی و ادارات وابسته، از دیگر اقداماتی است که در دستور کار قرار دارد. همچنین، اجرای دستورالعملهای ارزیابی عملکرد و تکمیل فرمهای مربوطه بههمراه مستندات، به طور مستمر در حال پیگیری است.
روشن با تاکید بر همکاری با کمیسیون تحول اداری سازمان جهت خودارزیابی، افزود: ارزیابی عملکرد سازمان جهاد کشاورزی، ادارات کل، مدیریتها و شرکتهای دولتی وابسته به وزارت جهاد کشاورزی در استان، از اولویتهای اصلی ماست. همچنین، نظارت بر اجرای برنامهها، طرحها و پروژههای سازمان و ادارات وابسته، به طور مستمر در حال انجام است.
وی در خصوص پاسخگویی به شکایات مردمی گفت: دریافت شکایات حضوری، مکتوب و تلفنی از مردم و طبقهبندی شکایات از حیث اهمیت موضوع، از اولویتهای اصلی ماست. همچنین، بررسی و تحقیق پیرامون صحت موضوع شکایت و پیگیری تا اخذ نتیجه نهایی به منظور پاسخگویی به شاکی، به طور مستمر در حال انجام است.
روشن با اشاره به پاسخگویی به شکایات، درخواستها و مکاتبات مردمی که از نهاد ریاست جمهوری، وزارت جهاد کشاورزی و استانداری دریافت شده است، اظهار داشت: جمعبندی شکایات در مقاطع ششماهه و تجزیه و تحلیل علل بروز شکایات، از دیگر اقداماتی است که به طور مستمر در حال انجام است. همچنین، همکاری با سیستم سامد و پاسخگویی به شکایات در قالب آن سیستم، از اولویتهای اصلی ماست.
وی با تاکید بر سنجش میزان رضایت مردم از واحدهای مختلف و نحوه برخورد مدیران و کارکنان با ارباب رجوع، افزود: اعلام نظر در مورد میزان رضایت مردم از عملکرد کارکنان و مدیران به مدیریت امور اداری برای اعمال در وضعیت و مزایای استخدامی آنها، از دیگر اقداماتی است که در دستور کار قرار دارد.
روشن در پایان به سایر وظایف مدیریت بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اشاره کرد و گفت: دبیرخانه کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم، مسئولیت و دبیرخانه حقوق شهروندی، دبیرخانه مدیریت عملکرد، و آموزش و توانمندسازی مستمر بازرسان و کارشناسان ارزیاب با همکاری واحد آموزش، از دیگر وظایفی است که به طور مستمر در حال انجام است.
با اجرای این برنامهها، مدیریت بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران گامهای بلندی در جهت ارتقای سلامت اداری، شفافیت و رضایت مردم برداشته است. این اقدامات نویدبخش آیندهای روشن برای بهبود عملکرد سازمانی و افزایش اعتماد عمومی به دستگاههای اجرایی است.
سایت امام خمینی (ره)
ثبت مکاتبات ارباب رجوع
سایت رهبری
پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
سایت وزارت جهادکشاورزی
سامانه مدیریت دانش سازمان جهادکشاورزی مازندران
میز خدمت
سایت مجلس شورای اسلامی
ارزیابی عملکرد
سامان فراگیر آموزش
مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی مازندران
درگاه ملی صدور مجوزها
سایت ایثارگران
سایت شیلات مازندران
سامانه نظام مدیریت مشارکتی توسعه استان مازندران (نمتا)
سامانه جامع ارتباط مردمی
لینک سازمان جهاد کشاورزی مازندران در شبکه مجازی ایتا
USSD سازمان جهادکشاورزی استان مازندران
حقوق شهروندی
اخبار و اطلاعات مزایده و مناقصات
نظرسنجی کیفیت خدمات
سامانه مدیریت ورود و خروج
پنجره واحد خدمات الکترونیک
پیشگیری، نظارت و مقابله با فساد
مدیریت رفاه و پشتیبانی
فرصت های سرمایه گذاری کشاورزی
شهریور 1404 | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 | ||||
دیدگاه خود را بیان کن