راهبرد مشارکت سازمان
سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران در راستای انجام ماموریت سازمانی خود تلاش می کند با برنامه محوری، نگاه سیستمی، پشتوانه آمایشی و توان کارشناسی و با جلب مشارکت مردمی و بهره گیری از نظرات و پیشنهادات بهره برداران و صاحب نظران بخش کشاورزی نسبت به ارائه خدمات باکیفیت در چارچوب وظایف قانونی خود اقدام نماید. بهبود مستمر و ارتقاء کیفیت ارائه خدمات از راهبردهای اساسی این سازمان بوده لذا از طریق بخش های مختلف در این پورتال سعی در اخذ نقطه نظرات بهره برداران و کاربران پورتال جهت بهره گیری از تصمیم گیری ها دارد.
سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران، مقررات صادره خود را اعم از بخشنامه ها، آیین نامه ها، دستورالعمل ها و ضوابط اجرایی و ... را پیش از ابلاغ به مدت ۲ هفته از طریق پورتال سازمان در معرض نقد عموم قرارداده و پس از دریافت نظرات و انتقادات سازنده مردمی، مراتب را در جلسات کارشناسی بررسی و پس از تصویب ابلاغ خواهد کرد.
راه های ارتباطی پیشبینی شده جهت جلب مشارکت مردمی در پورتال سازمان جهاد کشاورزی البرز عبارتند از:
۱. بخش تماس با ما در منو ارتباط با ما
۲. بخش دریافت نظرات و پیشنهادات توسط ریاست سازمان در منو ارتباط با ما
۳. بخش پرسش و پاسخ در منو سمت راست
۴. نظرسنجی کیفیت خدمات پرتال در بخش پیوندها
۵. نظرسنجی ارباب رجوع در بخش نظرسنجی سمت چپ صفحه اصلی پورتال
۶. تالار گفتگو در منو سمت راست
۷. ارسال شکایات در منو سمت راست